План проведення соціально - педагогічного консиліуму
Мета проведення: колективне вивчення відхилень у навчанні та вихованні учнів конкретного класу з допомогою вчителів, адміністрації, батьків, психологічної служби;виявлення причин які викликають відхилення в поведінці та навчанні учнів, розробка рекомендацій навчально – виховної роботи в цілях корекції відхилення у розвитку учнів.
Учасники: адміністрація, класовод, вихователь, соціальний педагог, психолог, батьки, вчителі предметники, керівники гуртків, медичний працівник школи та інші спеціалісти, якщо є потреба.
Підготовча робота
1. Виявлення причини відхилення в поведінці, навчанні та розвитку учнів з допомогою бесід, анкетування, спостереження (психолог, вчителі).
2. проведення соціометрії в класі де вчаться дані учні, бесіда з класним керівником (психолог). Вивчення міжособистісних стосунків між однокласниками.
3. Розробка рекомендацій педагогічної та психологічної допомоги у вигляді навчально виховних мір: класним керівникам, вчителям – предметникам, учнівському колективу.
Хід консиліуму
1. Психологічна і цільова установка (психолог).
2. Виступ учасників: пошук психолого – педагогічних причин порушення поведінки, розвитку, міжособистісних стосунків в сім’ях, з однокласниками, педагогами та шляхи їх усунення в конструктивній, доброзичливій атмосфері, розв’язання конфліктних ситуацій.
3. Психолого – педагогічний аналіз. Об’єктивна характеристика, визначення оптимальних шляхів подолання існуючих проблем.